Thursday 21 April 2011

PURE OIL SERIES 01

RM75+free postage

SecretLeaf kini ingin memperkenalkan produk penjagaan terbaru kami, Pure Oil Series 01, minyak asli yang pertama kalinya diperkenalkan di Malaysia, diekstrak dari pohon Argan (Argania spinosa) hanya boleh didapati di Benua Afrika, yang berkeupayaan tinggi untuk melambatkan kesan-kesan penuaan dan menghilangkan parut serta kesan regangan selepas bersalin.

Diekstrak dari buah pohon Argan, minyak ini seringkali disyorkan untuk kejelitaan wajah. Ini kerana kandungan Vitamin E minyak Argan yang tinggi menggalakkan kulit yang sihat. Penggunaan kerap telah membuktikan ianya menjadikan wajah lebih berseri dan menawan. Malahan masalah kulit yang teruk seperti eczema boleh dipulihkan secara efektif dengan minyak Argan.

Adakah minyak Argan boleh menyembuhkan jerawat? Sudah tentu. Ianya merupakan rawatan semulajadi untuk menyelesaikan masalah kulit. Kelebihan minyak Argan adalah sangat banyak dan salah satunya ialah memulihkan masalah kulit seperti jerawat. Untuk mengelakkan kemunculan jerawat, produk-produk biasa yang terdapat di pasaraya mungkin tidak berkesan, namun sesiapa pun tidak akan kecewa apabila menggunakan minyak Argan. Menghilangkan jerawat adalah mudah dengan minyak Argan yang mampu dimiliki semua.

Bagi sesetengah individu, walaupun jerawat telah hilang, namun ianya meninggalkan parut yang mencacatkan kulit. Parut kesan jerawat seringkali menyebabkan perubahan warna kulit kawasan tersebut kepada lebih gelap. Selalunya, ia akan mengambil masa yang lama untuk kembali ke warna kulit asal. Kajian saintifik mendapati apabila minyak Argan digunakan setiap hari, ianya akan mengurangkan kesan parut. Oleh kerana kandungan Vitamin E dan asid lemak utama omega 3 minyak Argan yang tinggi, penggunaan harian menjadikan kulit semakin lembut dan bebas parut.

Komposisi SecretLeaf Pure Oil Series 01 adalah unik, mengandungi kandungan Vitamin E dan Asid Lemak Utama (Essential Fatty Acids) yang tinggi, tambahan lagi keupayaan antioksidan Pure Oil Series 01 telah terbukti jauh lebih baik daripada minyak zaiton. Kesemua kelebihan ini menjadikan ianya produk anti-penuaan yang sempurna bagi semua peringkat umur, sama ada anda berusia 20-an mahupun pertengahan 40-an. SecretLeaf Pure Oil Series 01 berfungsi melindungi kulit dari kesan bahaya persekitaran seperti pancaran UVA dan UVB dari matahari, dan pada masa yang sama meneutralkan radikal bebas, mengurangkan garis-garis halus, kedutan dan mempercepatkan proses pemulihan parut. Ianya merupakan produk yang terbaik untuk melembutkan kulit yang kering, termasuklah menyembuhkan kekeringan kulit akibat keratosis pilatoris.

Harga : RM75+ postage

No comments:

Post a Comment