Saturday 26 March 2011

MY GIRL-FIRST CLASS COLLAGEN 5000MG


Collagen 5000mg My Girl adalah Collagen kelas pertama yang dirumus dari bahan semulajadi untuk keberkesanan yang maksima, cepat dan selamat. Disyorkan kepada wanita yang mementingkan kecantikan dan kesihatan samada dalaman dan luaran.

My Girl dicipta dengan satu formula yang tepat bagi semua wanita. My Girl berperanan melalui protin khusus dari ikan laut yang bersih dapat melembut dan menggebukan kulit dengan berkesan dan selamat.

Collagen My Girl mengadungi Stem Cell asli yang terbukti dapat mempercepatkan pertumbuhan sel-sel muda bagi menggantikan sel-sel mati, bertindak sebagai agen melambatkan proses penuaan melalui sistem penggantian sel baru yang cepat dan selamat.

Kandungan abstrak Lobata di dalam My Girl adalah berperanan untuk menegangkan kulit terutama bahagian leher dan tangan.

Abstrak kacip fatimah adalah untuk kesihatan dan kesegaran bahagian sulit wanita samda dalaman dan luaran. Collagen My Girl juga membantu memperbetulkan perjalanan haid, mengatasi masalah keputihan dan menegangkan payu dara.

CARA PENGGUNAAN MYGIRL

1. 1 sachet sehari bagi kotak pertama (7hari)
2. 1 sachet setiap 2 hari bagi kotak kedua (14hari) dan
3. 1 sachet untuk 3 hari bagi kotak ketiga dan maintain      seterusnya(21hari)...waktu Period/datang bulan, tidak perlu makan....jadi cuma maintain sekotak sebulan.untuk bulan pertama jer 3 kotak..bulan kedua dan seterusnya just sekotak jerr..

HARGA MYGIRL
1. RM49.00 / 1 Kotak (Semenanjung Malaysia/sabah/Sarawak)+Free Gift+Free postage

2. RM95.00 /2 Kotak(Semenanjung Malaysia/sabah/Sarawak)+Free Gift+Free postage

3. RM140.00 /3 Kotak (Semenanjung Malaysia/sabah/Sarawak)+Free Gift+Free postage

4. RM185.00 /4 Kotak (Semenanjung Malaysia/sabah/Sarawak)+Free Gift+Free postage

No comments:

Post a Comment