Saturday 26 March 2011

EGYPTIAN MAGIC CREAM(EMC)


Egyptian  Magic Cream adalah krim penjagaan kulit dengan kuasa penyembuhan legenda kerana campuran unik dari semua bahan-bahan semulajadi yang berasal hanya dari tanaman dan organisma hidup.

Egyptian  Magic Cream telah berada di pasaran  selama 25 tahun dan telah berkembang dari mulut ke mulut serta menjadi salah satu krim kulit yang paling popular dan banyak disahkan di seluruh dunia.

Egyptian  Magic Cream adalah krim pelbagai guna dari bahan semulajadi dan digunakan untuk penyembuhan kulit serta sebagai krim rambut yang boleh dipakai dan dimanfaatkan oleh seluruh keluarga. Pendek kata dari baby hinggalah ke org tua bleh guna.

Harga:
a)Tube besar = RM130+free gift+free pos laju
b)5gm=RM15+free pos ekspress
c)10gm=RM23+free pos ekspress
d)15gm=RM35+free pos laju(pos ekspress x muat)


Testimoni Pengguna
sebelum ni sy menggunakan produk na*****..mula2 kulit lawa giller,gebu giller..bila lama2 guna,kulit terus jd merah2,sensitip,tumbuh biji2 mcm jerawat..xtau cmner nak pulihkan balik..da try mcm2 produk tp sume x jd..sampai la 1 ari,terjumpa magic cream..memang magic r cream ni..hehe..skrg ni bole sesuke hati mkn produk mcm2,bole sesuke ati try cream mcm2,sbb klu kulit sensitip dgn produk2 yg sy cube,da ade magic cream yg tukang sembuhkan kulit spt biase....=) i luv u la magic cream! then,be4 dis kene wat facial 2 minggu skali sbb banyk gila white head..tp lepas pakai magic cream ni,white head da takde..cayalah!..tipula klu takde lgsung..ade tu ade..tp sket sgt....kadang2 bile boring teringin nak picit2 idung kuarkan white head.tp da x bestla sbb white head sket sgt..ianye telah dinyahkan oleh magic cream..hihihi..my mum n cousins sume tegur tone kulit pun jd serata..skrg ni,sehari tanpa magic cream,hidupku ibarat x sempurna!

No comments:

Post a Comment